De foto-update (eindelijk)! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Robbert Dacier - WaarBenJij.nu De foto-update (eindelijk)! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Robbert Dacier - WaarBenJij.nu

De foto-update (eindelijk)!

Blijf op de hoogte en volg Robbert

22 Augustus 2012 | Kenia, Nyeri

Het heeft een hele tijd geduurd maar eindelijk, echt eindelijk kan ik wat foto's uploaden. Van Rachel kreeg ik gisteravond te tip om in een lokaal hotel een drankje te bestellen en dan mee te liften op de Wifi. So, Robbertje zit in 'The White Rhino Hotel' te genieten van een drankje met de laptop op de schoot. Kan erger toch?

Vanavond zal ik een nieuw verslag uploaden van vanavond; eerst moet ik alle foto's zien te uploaden. Jambo!

  • 22 Augustus 2012 - 17:17

    Pap:

    Hallo Robbert,

    Eindelijk gelukt leuke foto's weet alleen niet wie je vriendin is.

    pap

  • 22 Augustus 2012 - 18:14

    Judith Hazelzet:

    geweldige foto's!!!!!

  • 22 Augustus 2012 - 18:28

    Judith Hazelzet:

    hallo allemaal.

    Guus, ik heb je een mail gestuurd met een website naar een bedrijf in kenia.. dit bedrijf is van een patiënt van mij. (miss goed voor je zonnebloem plannen)

    nogmaals.. super foto's en mooie verhalen!

    Geniet nog!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nyeri

Jambo 2012!

Recente Reisverslagen:

08 September 2012

Jambo! Een update van Maria.

07 September 2012

Foto-update deel 2

03 September 2012

Dat was het dan...

01 September 2012

Hemel op aarde?

29 Augustus 2012

Laatste dag Nyeri
Robbert

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 11574

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 02 September 2012

Jambo 2012!

Landen bezocht: