Dat was het dan... - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van Robbert Dacier - WaarBenJij.nu Dat was het dan... - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van Robbert Dacier - WaarBenJij.nu

Dat was het dan...

Blijf op de hoogte en volg Robbert

03 September 2012 | Nederland, Gulpen

Aan alle goede dingen komt een einde, zo ook aan het Kenia-avontuur van onze groep. Na zondag een erg lange dag te hebben gehad met reizen (waarvan we dik 6 uur op Schiphol hebben moeten wachten), waren we tegen middernacht allemaal thuis. Toch heeft dat ook wel weer iets; na alle indrukken van de afgelopen drie weken weer gewoon thuis zijn, met je eigen bedje, je vertrouwde omgevinig en alles wat daar bij hoort.

Namens de hele groep (Guus, Maria, Frans, Mia, Jan, Annet, Gerda, natuurlijk ook een beetje Rachel en tot slot mijzelf) wil ik iedereen die de reis via deze weblog heeft gevolgd, bedanken! Iedere avond, als ik een update geplaatst had en ik de reacties ging bekijken, was iedereen benieuwd wie iets had laten horen.

De groep heeft een fantastische tijd gehad in Nyeri en er zal nog lang over nagepraat worden. Er zijn nog enkelen van de groep die hun eigen ervaringen binnen korte tijd willen opschrijven en hier publiceren. Bezoek daarom nog geregeld deze weblog, het verhaal wordt nog vervolgd!

Nogmaals dank namens de hele groep en voor een laatste keer van mij; Jambo!

• 05 September 2012 - 19:15

Ria Frambach:

Hallo Robbert.
    We hebben genoten van je leuke verhalen en jullie zullen zeker nog lang nagenieten dat doen wij ook nog steeds.Door jouw verhalen was dat voor ons ook weer herkenbaar.Het was voor jullie denkelijk ook een hele belevenis en erg indrukwekkend.
    Veel groetjes en tot ziens Frans en Ria Segietere.....

• 06 September 2012 - 08:48

Leni Bosman-Bergmans:

Bedankt voor de goed geschreven verhalen.
    Zo konden het project volgen van mijn zus Maria en Guus, onze zwager en alle andere (intussen) bekenden
    Ik hoop dat Niek ook zon'n reisverslag gaat maken dan wordt het een mooi vervolgverhaal.